Viegli lasītЛегко читатьEasy read
Īsi un vienkārši par biedrību. Lielākiem burtiem.
Коротко и просто об обществе. Крупным шрифтом.
Short and simple about the association. In larger text.
Kas mēs esamКто мыWho we are
Mēs esam dārzkopības biedrība «Rīga». Mēs kopā rūpējamies par ceļiem, ūdeni un grāvjiem Jāņupē / Plakanciemā.
Мы — садоводческое общество «Rīga». Мы вместе заботимся о дорогах, воде и канавах в Яняупе / Плаканциемсе.
We are the garden association «Rīga». Together we care for the roads, water and ditches in Jāņupe / Plakanciems.
Cik jāmaksāСколько платитьHow much to pay
Gadā: ceļi 30 €, meliorācija 30 €, apsaimniekošana 30 €. Kopā 90 € gadā. Ūdens sezonā — 50 €.
В год: дороги 30 €, мелиорация 30 €, содержание 30 €. Всего 90 € в год. Вода за сезон — 50 €.
Per year: roads €30, drainage €30, management €30. Total €90 per year. Water per season — €50.
Kā samaksātКак заплатитьHow to pay
Maksājiet bankā uz kontu:
LV44HABA0551043408859 (Swedbank).
Rakstiet: sava zemesgabala numuru un gadu.
Платите в банке на счёт:
LV44HABA0551043408859 (Swedbank).
Напишите: номер вашего участка и год.
Pay at the bank to the account:
LV44HABA0551043408859 (Swedbank).
Write: your plot number and the year.
Kā jautātКак спроситьHow to ask
Rakstiet e-pastu: ds_riga@inbox.lv.
Jautājumus par ceļiem, ūdeni vai maksājumiem — sūtiet uz šo e-pastu.
Пишите на почту: ds_riga@inbox.lv.
Вопросы о дорогах, воде или платежах — на эту почту.
Write an e-mail: ds_riga@inbox.lv.
Questions about roads, water or payments — send to this e-mail.